środa, 22 stycznia 2014

Przestań niepokoić się o swój dom – zaufaj znawcom!

Mieszkam sama w małym domku na końcu miasta i za każdym razem awaria jest dla mnie dużym problemem, bo nie mam nikogo, do kogo mogę zwrócić się z prośbą o pomoc. Jakiś czas temu z piekarnika ulatniał się dym i gdybym nie zobaczyła tego w porę, na pewno doszłoby do poważnego wypadku. Ta sytuacja nie może mieć więcej miejsca. W końcu wujek przesłał mi stronę http://rutex-home.pl/oferta/ i zdecydowałam, że skorzystam z oferty technicznej obsługi budynku. Umówiłam się z profesjonalistami, którzy zobaczą wszystkie instalacje. Świetnie, że są takie firmy, które proponują całodobową ochronę i pomoc w przypadku usterki. Z pewnością umówienie się z nimi na spotkanie to dobry pomysł. Ze strony: Rutex Home

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz